Gyakran Ismételt Kérdések

    1. A Szolgáltatások (Üzlet) oldalon kell kiválasztani a szimpatikus szolgáltatást.
    2. A “Kosárba” gomb megnyomásával a termék automatikusan a kosárba kerül, ezt a menüsorban lévő kis kosár jel egyből mutatni fogja a bekerült termék darabszámával.
    3. A fenti kosár ikonra kattintva a felugró ablakon a “Kosár megtekintése” és a “Pénztár” gombok közül lehet választani attól függően, hogy szeretnénk-e még változtatni a termékeken, vagy egyből a fizetési felületre szeretnénk ugrani.
    4. A pénztár oldalon a fizetéshez szükséges adatokat, valamint a termék típusától függően további adatokat kell megadni a továbblépéshez.
    5. A megvásárolni kívánt szolgáltatást banki átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel lehet megvásárolni.
    6. Átutalásos fizetésnél az összeg beérkezésekor a kezelő visszajelzését követően érkezik az információkkal ellátott email.A vásárlást követően az email az információkkal és az adott szolgáltatással általában 5 percen belül megérkezik, legrosszabb eseteben egy órán belül. Előfordulhat (Gmail levelező esetén), hogy a levél a Promóciók mappába érkezik. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz, kérjük közvetlenül az info@webndrop.com email címre juttasd el a probléma pontos leírását, hogy a lehető leghamarabb kiküszöbölhessük a hibát.

Bankkárytás fizetést követően az automatikusan érkező emailben találod majd a megvásárolt szolgáltatást.

Átutalásos fizetésnél a kezelő visszajelzését követően érkezik meg az email a benne található információkkal és a termékkel.

Amennyiben regisztráltál, úgy a Saját fiókom menüpontban a “Rendelések” között is megtalálod a már megvásárolt szolgáltatásokat.

A vásárlás jelenleg regisztrációhoz kötött.

Az online bankkártyás fizetés bevezetésével nem lesz kötelező a regisztráció, azonban a korábban megvásárolt termékek és szolgáltatások jobb átlátásához praktikus egy saját fiókot létrehozni.

Ahhoz, hogy minél jobban segíthessem és testre szabhassam az életmódváltásod, rendeléskor ezeket mindenképp fel kell tennem.
Így már az elején tisztázzuk ezeket, és a későbbi rendeléseknél el lesznek mentve.

A szolgáltatás árát a(z) OTP 11713012-21462009-(00000000) bankszámlaszámra küldd.

Kedvezményezett neve: Borszéki Péter

Közlemény: saját név és a rendelésszám

Rendelésszám hiányában nem áll módunkban teljesíteni a kért szolgáltatást.

Külföldi utalás esetén IBAN: HU26117130122146200900000000

A már megrendelt és kifizetett szolgáltatást nem áll módunkban visszatéríteni. Vásárláskor elfogadod az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF), melyet mindenképpen érdemes elolvasni, mielőtt leadsz egy rendelést.

Az online bankkártyás fizetések a Paylike rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A banki szolgáltatásokat a Clearhaus A/S (FT-no. 22006) biztosítja, amely hitelesítve van a dán pénzügyi felügyelet által és a Mastercard és Visa Principal Member program tagjának minősül. A Paylike PCI Level 1 Service Provider engedéllyel rendelkezik, aminek ellenőrzését az alábbi szolgáltató biztosítja: Advantio, PCI Qualified Security Assessor (QSA). A fizetés történhet Maestro, Mastercard, VISA és PayPal fizetőeszközökkel is.